Ervaringen "Wandeling in het Muziekbos van Louise-Marie (Vlaamse Ardennen) + kaart"
- 4 juni 2018 - PascalHeel mooie route , toch opletten in begin bij eerste afslag in het bos . Neem de eerste afslag rechts . Verder geen problemen . Leuke stop in de ijsmolenhoeve , vooral met kinderen . Route is ook niet te lang , doch af en toe een in de kuiten bijtende helling.
- 24 mei 2018 - DaisyZeer mooie wandeling met 2 aangename tussenstops.
- 29 maart 2018 - Bert De RidderZéér mooie wandeling die ook heel goed staat beschreven. Ideaal te combineren met de stadswandeling in Ronse zelf dat de voorbije jaar een zeer geslaagde opfrissingsbeurt heeft gekregen.
- 6 maart 2018 - SYLVIE QUAEGEBEURMooie, afwisselende wandeling met onderweg gelegenheid om iets te eten of te drinken. Een aanrader!
- 18 februari 2018 - Walter VerelstGoede uitleg gaan we zeker doen als het weer nog een beetje verbeterd.
- 12 november 2017 - MaecWe hebben er begin November gewandeld, met de herfstkleuren en goed weer. Schitterend
- 1 november 2017 - MarcelHartelijk dank voor deze mooie tip.Zeer afwisselende wandeling
- 29 oktober 2017 - Herman HeirmanZeer leuke & afwisselende wandeling, deels in het bos, deels in open gebied. Rustige omgeving en ook haalbaar voor de niet-getrainde wandelaars. Heel ruime parking aan het beginpunt.
- 1 oktober 2017 - ingridZeer leuke een toffe wandeling wij hadden onze hond bij en die was ook in haar nopjes omdat het bijna allemaal in het bos te doen is Wij hebben ze 2 keer gedaan omdat we ook gewoon zijn van steeds zeer grote wandelingen te doe Zeker een aanrader
- 4 augustus 2017 - LeenRuime parking aan vertrekpunt. Duidelijke bewegwijzering. Genoten van een heerlijke wandeling door een prachtig stuk bos en mooie natuur.