Ervaringen "Wandeling in het Muziekbos van Louise-Marie (Vlaamse Ardennen) + kaart"

170 ervaringen

- 4 juni 2018 - Pascal

Heel mooie route , toch opletten in begin bij eerste afslag in het bos . Neem de eerste afslag rechts . Verder geen problemen . Leuke stop in de ijsmolenhoeve , vooral met kinderen . Route is ook niet te lang , doch af en toe een in de kuiten bijtende helling.

- 24 mei 2018 - Daisy

Zeer mooie wandeling met 2 aangename tussenstops.

- 29 maart 2018 - Bert De Ridder

Zéér mooie wandeling die ook heel goed staat beschreven. Ideaal te combineren met de stadswandeling in Ronse zelf dat de voorbije jaar een zeer geslaagde opfrissingsbeurt heeft gekregen.

- 6 maart 2018 - SYLVIE QUAEGEBEUR

Mooie, afwisselende wandeling met onderweg gelegenheid om iets te eten of te drinken. Een aanrader!

- 18 februari 2018 - Walter Verelst

Goede uitleg gaan we zeker doen als het weer nog een beetje verbeterd.

- 12 november 2017 - Maec

We hebben er begin November gewandeld, met de herfstkleuren en goed weer. Schitterend

- 1 november 2017 - Marcel

Hartelijk dank voor deze mooie tip.Zeer afwisselende wandeling

- 29 oktober 2017 - Herman Heirman

Zeer leuke & afwisselende wandeling, deels in het bos, deels in open gebied. Rustige omgeving en ook haalbaar voor de niet-getrainde wandelaars. Heel ruime parking aan het beginpunt.

- 1 oktober 2017 - ingrid

Zeer leuke een toffe wandeling wij hadden onze hond bij en die was ook in haar nopjes omdat het bijna allemaal in het bos te doen is Wij hebben ze 2 keer gedaan omdat we ook gewoon zijn van steeds zeer grote wandelingen te doe Zeker een aanrader

- 4 augustus 2017 - Leen

Ruime parking aan vertrekpunt. Duidelijke bewegwijzering. Genoten van een heerlijke wandeling door een prachtig stuk bos en mooie natuur.

Wil je elke week leuke reistips en voordelen ontvangen?