Ervaringen "Gaasbeek, wandelen rond 2 kastelen"
- 22 augustus 2025 - Peeters lucienHeel goed gedaan.
- 12 augustus 2024 - Johannes BoelIk vind jullie reisroutes/ wandelroutes altijd heel duidelijk en handig. Bedankt hiervoor!
- 23 november 2022 - Jo vereeckeEnorm interessant om te lezen en te gebruiken! Handig om alles te plannen!
- 8 mei 2021 - Rik VierstraeteWe waren heel aangenaam verrast van de wandeling, zeer mooi. Prachtig omschreven, zonder probleem de wandeling kunnen doen. Zeker voor herhaling vatbaar; mvg Rik
- 11 maart 2021 - Anja De ConinckTopboek gaan er veel plezier mee hebben. wij doen elke week wel 2 a 3 wandelingen. bedankt.
- 8 maart 2021 - Thierry della FaillePrachtige wandeling. De knooppunten zijn zeer goed aangeduid. De landschappen zijn afwisselend en de wandeing eindigt bij het prachtige kasteel van Gaasbeek, een echte blikvanger ! Deze wandeling niet ver van Brussel is echt een aanrader.
- 20 april 2019 - Vermeulen FrançoisGoede informatie,en zeer begrijpbaar,dank U.
- 4 november 2018 - piet van capellenprima
- 31 oktober 2018 - Werner HillaertHeel leuke wandeling gehad met vriendengroep van 25 personen, ook al omdat het weer meeviel. Twee verschillende parken. Het was genieten.
- 13 september 2018 - viviane Prachtige wandeling rond de 2 kasteeldomeinen. Een wandeling met véél variatie en mooi panorama. Alsook een goede pick-nick tafel klaargezet door Boer Daniel, we hebben genoten... Een echte aanrader!!!